kettlebell press

Ismét egy olyan gyakorlatról lesz szó, amelyhez kettlebell szükséges!

Csípőszéles terpesz az alapállásunk. A kettlebellt a fülénél fogva tartjuk rack pozícióban, mégpedig úgy, hogy a csuklónk hátoldalánál legyen az akarunkra fektetve. Ez a kiinduló helyzetünk. Majd innen nyomjuk a bellt a fejünk fölé, fokozottan figyeljünk eközben a kilégzésre. Ezt a végpozíciót láthatjátok a képen.

A gyakorlat akár úgy is elvégezhető, hogy a csípőszéles terpeszből kisétálunk előre. Ilyenkor nagyobb terhelés éri a testünket.

A kettlebell press során fontos, hogy tartsuk feszesen a törzsizmainkat és a farizmunkat, a testtartásunk pedig legyen egyenes. A gyakorlat számos előnnyel jár, segítségével fejleszthető a mozgás koordináció, valamint a testtartásunkat is javítja. A váll fájdalom bizonyos fajtáin is enyhíthet.

Az általam tartott edzéseken, olyan feladatsorokat, gyakorlatokat állítok össze, az egyén igényeihez és testi állapotához mérten, amelyeknek haszna a mindennapi életben is megmutatkozik!

Lehet, hogy egy kép erről: 1 személy, álló és fű

cím
1092 Budapest, Hőgyes Endre utca 17.
telefon
nyitva
bejelentkezés alapján
Style switcher RESET