A funkcionális edzés, mint módszer

A funkcionális edzés, mint módszer célja, hogy megtanítsa a sportolóknak, hogyan kezeljék a saját testsúlyukat a különböző mozgássíkokban. A funkcionális edzést nevezhetjük célirányos edzésnek is, hiszen először határozzuk meg a célt, aztán választjuk ki hozzá a rendszert, a módszert, mellyel dolgozni fogunk. A stabilizáló izmok erősítése, a megfelelő mobilizáció csökkentik a sérülések kialakulásának kockázatát. Tehát, sérülésmegelőzés, helyes eszközhasználat, beleértve a saját testsúlyt is, mobilitás fejlesztése, teljesítménynövelés.

Kicsit érthetőbben, kell, hogy legyen célod. Az edződ ebben támogat, megtalálva a számodra megfelelő módszert. Hogy ne sérülj le, a stabilizáló izmokat erősítjük, és fokozzuk az ízületek mozgástartományát, hogy idővel a teljes mozgástartományban tudj helyesen dolgozni, gyakorlatokat végrehajtani. A teljesítményed mindeközben javul, gondolok itt olyan kondícionális képességekre, mint erő, állóképesség, vagy éppen a gyorsaság.

MELYEK AZOK A TIPIKUS PROBLÉMÁK MELYEK JAVÍTÁSÁBAN SEGÍT A RENDSZERES TESTMOZGÁS?

Ülőmunka következményei
előreeső vállak
előreeső fej
háti kifózis
medence előrebillenése
vállak asszimetriája
gerincferdülés
rossz kardióvaszkuláris állapot

Speciális női problémák
rossz bokamobilitás a magassarkú cipők miatt
hiperlordózis az ágyéki gerincszakaszon
császármetszés utáni hegek

ALAPMÉRÉSEK

alapvető mozgáskompetenciák, ízületi mozgékonyság, mobilitás

Kata kiváló érzékkel találja meg azt az izmodat, ami gyenge, erre képes akár hónapokig tartó rendszeres edzés után. Jártam már pár edzőhoz, ennyire sosem tudta kiszagolni senki, hogy mi az ami még fejletlen . Az edzés rendkívül változatos: kettlebell, saját súlyos gyakorlatok, trx és ritkán akár még szabad súly is. Ezek a típusú edzések baromi jól erősítik az izomzatom, valamint a kardio rendszeremet is durván fejlesztik. A foglalkozás természetesen irányított bemelegítéssel és nyújtással teljes, életemben nem voltam még ilyen hajlékony. Ajánlom.

Anonymous 34 éves férfi

A nap fénypontja Katával az edzés! Az egész napos home office munka után felüdülést és feltöltést ad a home fitt gyakorlatok elvégzése! Mindenkinek ajánlom,akinek számít az egészsége és fontos a vidám csapat!

Mariann

Szakszerű, egyénre szabott edzés, odafigyelés a részletekre, folyamatos motiváció, jó hangulat!

Attila

A rendszeres edzés meghozta a gyümölcsét, köszönjük Kata a motivációt és szakértelmet!

Laci, Kriszta

A skypeos edzések (is) szuperek, ugyanolyan hatékonyak mintha a stúdióban lennénk. Remek lehetőség arra, hogy otthon is sportoljak, megadja a kellő motiváció ahhoz, hogy ne keressek kifogást arra, hogy miért ne edzek.

Annamari

cím
1092 Budapest, Hőgyes Endre utca 17.
telefon
nyitva
bejelentkezés alapján
Style switcher RESET