bemelegítési blokk

Ahogy az előző posztban ígértem, most a bemelegítési blokkokról lesz szó.

A bemelegítés első lépése a hengerezés. Ilyenkor a lágyszöveteket masszírozzuk át.

A következő a gimnasztikus bemelegítés. Példaként bokakörzés, csípőkörzés, vállkörzés. A cél az izületeink megmozgatása, rendszerezetten, fentről vagy alulról kezdve. Igyekezzünk olyan mozdulatsort kialakítani, ami megemeli a pulzusunkat.

Ezután jön a dinamikus aktiváció blokk, mely mobilizáló és nyújtó gyakorlatokat is tartalmaz.

A nyújtásnál vegyük figyelemben, hogy az edzés során milyen eszközökkel szeretnénk majd dolgozni, mert a túlzott nyújtás növelheti a sérülés kockázatát.

Keresztmozgásokat végzünk, amelyek a kar és láb elléntétes oldali, összehangolt munkáját jelentik, melyek növelik a csípő és a váll mobilitását, aktiválják a törzsizmokat, megemelik a pulzust.

Lehet, hogy egy kép erről: egy vagy több ember, álló emberek, rövidnadrág és belső tér

cím
1092 Budapest, Hőgyes Endre utca 17.
telefon
nyitva
bejelentkezés alapján
Style switcher RESET